Blog中追求突破《SoSee國》Season02《新疆鴨仔團》#39


Mission39 => 《新疆鴨仔團》大團圓結局---大團圓回顧()


現場實況:


(凡人蘇)「哈哈雖然隔左成個月,都要響新一年第一集講聲新年快樂呀大家!」


(隊長)「數數下,今集係尾二一集喇今日依然有老闆SoSo做嘉賓!」


(SoSo)「今日就講埋後半part既內容,不過話時話,聽聞你地節目愈做愈長喎!」


(凡人蘇)「係呀!哈!大家睇番頭頭十幾集,我地節目錄製以對白說話為主,個故事都好簡短,可以話無乜內容架


(隊長)「跟住可能做節目high得滯,愈做愈長,份稿本來得半頁A4紙多D,但係廿幾集打後果D全部都寫夠一頁A4,多左少少描述凡人蘇既行動。」


(SoSo)「不過我都覺得呢個劇愈拍愈精彩,D內容愈黎愈正同好睇!」


(凡人蘇)(驕傲) 梗係!我絞盡腦汁度橋架!」


(隊長)「仲有我地班監製呢!」


(凡人蘇)「我諗咁多集最趣怪既都係


(眾人)「著泳褲搭電車!」


(隊長)「哈哈!我諗呢集係成套劇既高潮!」


(SoSo)「我只會聯想到富有創意既日本人做呢D真係…()


(凡人蘇)「嘩!果次經歷真係畢生難忘,我果陣真係後悔聽隊長指示


(隊長)「唔緊要啦,依家你咪名留青史囉!哈哈!」


(SoSo)「咁多集入面凡人蘇你覺得邊集最似真真正正既任務?」


(凡人蘇)「嘻嘻問得好!其實好多missions都好簡單,染頭啦,扮財神,行catwalk,其實我當係玩,真正具挑戰性既係街場33,同埋爬上廟街樹掛星星!」


(隊長)「掛星星果集,凡人蘇真係好辛苦,睇見佢我都驚。」


(凡人蘇)「仲有33,嘩我雖然打波唔差,但係無諗過街場D人咁勁!果兩個partners又唔爭氣


(SoSo)「不過我最記得都係你因為呢個節目認左個契媽!」


(凡人蘇)「哈係呀。」


(隊長)「依家有無聯絡佢?」


(凡人蘇)「我都無攞佢電話。」


(SoSo)


(隊長)「算啦,最後想傾下句slogan,一直都用Impossible is nothing,但係點解開始果陣用I will be back,之後改左做We will be back呢?」


(凡人蘇)「哦其實係咁既。開頭幾集以我作為中心角色,為左製造凝聚力吸引觀眾focus於我,跟住因為隊長逐漸加入黎,我又覺得呢套劇要靠我地成班鴨仔團既支持,所以我轉做We will be back。」


(隊長)「希望咁樣我地成班人會玩得開心齊心D!」


(SoSo)「哈哈睇落你地都夠晒團結啦!Slogan問題唔大。」


(隊長)「好喇,最後既分享總結都完喇,大家留意二月尾最後一集


(眾人)(齊聲) 新疆鴨仔團!Bye Bye!」


(SoSo)「到時唔好喊喎!哈哈今次等我講呢句…Impossible is nothingWe will be back!」



To Be Continued.


故事純屬虛構                 多謝收看


撰文:SoSee        導演:柯金     監製:夫人    拍攝/剪接:99號仔


SoSee幻の國》Season02《新疆鴨仔團》隔週四播出~最後一集將會於09218播出,敬請到時收看~


本輯播出時間及頻道: 隔周四於SoCWon’s BlogBlog劇頻道.


Blog中追求突破,所以要看!Chasing breakthrough in the blog, So See!


 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()